Доступність публічних послуг у сфері соціального захисту населення
До уваги жителів громади!
З метою виконання Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 372-р, Національна соціальна сервісна служба України розробила анкети для проведення онлайн-опитування стосовно доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення.
Анкета розміщена на сайті Солоницівської селищної ради у розділі «Анкетування та громадські обговорення».
Пропонуємо пройти опитування за посиланням: https://solrada.gov.ua/anketa-dlya-opituvannya-schodo-dostupnosti-publichnih-poslug-u-sferi-socialnogo-zahistu-naselennya-20-04-34-14-05-2024/
Довідково інформуємо:
Публічна послуга – юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення.
Суб’єкт звернення – фізична особа, фізична особа – підприємець, юридична особа, інша особа, яка звертається за отриманням публічної (електронної публічної) послуги.