Головне управління ДПС у Харківській області інформує

Дата: 20.08.2021 13:31
Кількість переглядів: 572

Відбувся сеанс телефонного звязку "гаряча лінія"
з питань застосування РРО і ПРРО

 
  https://kh.tax.gov.ua/data/material/000/393/494148/l_photo.jpg

У Головному управлінні ДПС у Харківській області  відбувся сеанс телефонного з зв’язку «гаряча лінія» на тему: «РРО та ПРРО».

Спікер: фахівець відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Харківській області Олена ПУТЯТІНА.

Надаємо декілька запитань та відповідей на них:

 Питання 1. Чи може бути використаний РРО після 01.10.2021, якщо не може бути доопрацьований за технічними властивостями для відображення необхідних реквізитів касових чеків?

 Відповідь: Виходячи з вимог Наказу № 306 та Наказу № 329, зареєстрований РРО за умови неможливості його технічного доопрацювання може бути використаний після 01.10.2021 до кінця терміну його експлуатації, встановленого законом.

Але, з метою виконання вимог законодавства пропонуємо платнику звернутись до постачальника РРО та/або сервісної організації з обслуговування РРО для підтвердження технічної можливості (або неможливості) його доопрацювання.

 Питання 2. Підприємець на єдиному податку 2 групи здійснює реалізацію товарів через ТОВ «Нова пошта» на умовах післяплати та перевищив граничний розмір доходу, встановлений Кодексом для застосування РРО. Чи потрібно підприємцю в даному випадку видавати розрахунковий документ РРО/ПРРО?

Якщо споживач (клієнт) дистанційно замовив товар, наприклад на веб-сайті продавця (Інтернет – магазин), не здійснював передплату за замовлений товар, а доставка товару здійснюється кур’єром на підставі договору, відповідно до якого товар передається такому кур’єру для доставки покупцю, то у такому випадку РРО та/або ПРРО застосовується кур’єром безпосередньо при передачі товару покупцю у своєму відділенні, а продавець зобов’язаний вкласти у посилку видаткову накладну, яка буде свідчити про походження товару. Також, у передбачених законодавством випадках, продавець зобов’язаний вкласти у поштове відправлення гарантійний талон, технічний паспорт або інший документ, що його замінює, який має містити обов’язкові реквізити.

Зобов’язання щодо видачі відповідного розрахункового документу покупцю, відповідно до наведеного у зверненні прикладі, покладається на продавця та/або кур’єра, як безпосередніх учасників договору купівлі – продажу. Кур’єром, відповідно до тексту звернення, виступає ТОВ «Нова Пошта».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь